Branding
De visuele basis van je merk
In dit traject werken we aan de look and feel van jouw merk: een verzameling visuele elementen die je doelgroep helpen zich met je merk te verbinden.
Werkwijze
In een stapsgewijs proces verkennen we verschillende visuele richtingen en moodboards, totdat we uiteindelijk een identiteit bereiken die aan alle eisen voldoet. Alles wordt geleverd in een compleet document: het brandbook. Jouw holy grail in design.
We willen jouw doelen en verwachtingen begrijpen voordat we starten. Dit doen we tijdens een gesprek of ontmoeting om te horen wat je nodig hebt en hoe wij kunnen helpen.
Onze werkwijze is duidelijk en we begrijpen wat je nodig hebt. De verwachtingen zijn helder, dus we kunnen beginnen! We kijken ernaar uit om samen aan de slag te gaan.
Na onderzoek vertalen we ideeën naar ontwerpen door drie visuele richtingen te ontwikkelen met moodboards. Deze moodboards tonen ontwerp-inspiratie, logo-opties en kleurexploraties. Jullie kiezen één favoriet, zodat we verder kunnen met de volgende stap in het merkopbouwproces.
Onze harten kloppen sneller en we zijn helemaal in creatieve modus. In deze fase ontwikkelen we de definitieve elementen van je merkidentiteit. Het is een spannend proces waarin je merk echt tot leven komt. We werken in twee rondes om ervoor te zorgen dat alles klopt.
Daar is hij dan, je nieuwe brandbook, vol met duidelijke regels, richtlijnen en voorbeelden van creatieve uitingen. Maak je klaar om door pagina's te scrollen waar je fonkelnieuwe merkidentiteit tot leven komt. Het brandbook bevat de volgende onderwerpen: logo, kleurschema, typografie, grafische/illustratieve elementen en beeldtaal. Laten we samen je nieuwe visuele identiteit de wereld in slingeren!
-
Kleuren Typografie Beeldtaal Brandbook Kleuren Typografie Beeldtaal Brandboek
-
Beeldtaal Typografie Kleuren Brandboek Beeldtaal Typografie Kleuren Brandboek