Strategie
Het merk als kompas
Concrete keuzes die waardevol zijn voor merk en mens.
Het kompas
Een merk is een optelsom van een unieke identiteit, naam, huisstijl en symboliek dat producten, een merk of organisatie onderscheidt van andere in de markt. Samen ontwikkelen we een unieke positie in de markt zodat we een duidelijk en aantrekkelijk imago opbouwen bij consumenten, wat leidt tot voorkeur, loyaliteit en winstgevendheid.
In een gezamenlijk sessie halen we input op over jouw merk. We dagen je uit om op een humdrum manier naar je bedrijf te kijken en het gat in jouw markt in te nemen.
We bespreken de mogelijke posities in de markt en strategie om jezelf te onderscheiden van de rest. Op emotioneel niveau laten we jouw onderscheidend vermogen zien met de juiste belofte.
Je neemt unieke positie in de markt in waar wij het merkfundament op baseren. We schrijven een helder merkverhaal inclusief richtinggevende aanpak om de vraag op te lossen. Het stuurt dat helpt bij het maken van keuzes en het opbouwen van een aantrekkelijk imago bij consumenten, wat leidt tot voorkeur, loyaliteit en winstgevendheid.
Waar het bij positioneren meestal gaat om het technische en strategische gedeelte van branding, gaan we voor de communicatie van het merk aan de slag met een zogeheten ‘creatief concept’. Hier wordt het merk emotioneel gemaakt, wat tot uiting komt in een campagne op alle mogelijke platformen voor een samenhangende merkbeleving.
-
Kernwaarden Missie DNA Visie Doelgroep DNA
-
Doelgroep DNA Kernwaarden Doelgroep DNA Kernwaarden